PRESENTACIÓ...

Aquest Blog sorgeix de la necessitat idealitzada per deixar constància, en un espai irreal, d'aquelles inquietuds que tenim al llarg de les nostres curtes vides. Anar constantment darrera de fets i gent amb la meva càmara m'ha donat no poques satisfaccions, malgrat també algun que altre ensurt...; potser per això intento deixar per escrit, rememorant aquells moments de la meva existència que no he estat del tot atent, ja que em trobava a l'altre banda de l'objectiu.

Certa passió des de la infantesa arraigada per la disciplina geogràfic, m'ha conduït en diverses ocasions a intentar esberinar més i més del comportament humà sobre el territori, ja sigui a la pròpia comarca o a terres llunyanes que hom anomenaria exòtiques. Vull remarcar a més a més, que una embriagadora atracció per assolir uns coneixements de dit territori a través de les activitats més en contacte amb el medi m'ha portat a pràcticar amb frequència esports i disciplines tant variades com l'escalada, l'espeleologia, l'alpinisme, el ciclisme en BTT o els esports acuàtics: aquests darrers amb embarcacions individuals com el caiac, o sense com el submarinisme...; he hagut doncs de compaginar la fotografia documental i paisatgística amb dites activitats, fins al punt d'escollir destins en base a la compatiblitat d'aquestes i el tipus de llum incident. La base però de totes aquestes activitats en el medi natural ha estat i és l'excursionisme, no ja només com actitut de lleure sinó com a disciplina pràctica del estudiós-coneixedor del territori: el geògraf.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

I els propers quatre anys, què?

Aniversario...

El Rei, i altres barris...